Miért van szükséged egy Facebook oldalra a vállalkozásod számára?

facebook blog
Abonyi Dániel

A közösségi hálózati oldalakat hatékonyan használó kisvállalkozások tulajdonosai hatékony módon hirdethetik vállalkozásaikat. A Facebook üzleti oldal az egyik legjobb módja annak, hogy kapcsolatba lépj az ügyfelekkel, és megépítsd a következőket a vállalata számára.

1. Tudj meg többet célközönségedről

A Facebook üzleti oldala lehetővé teszi a közvetlen kommunikációt a célközönséggel. Gondolj rá mint folyamatos fókuszcsoportra. A rajongóid ott vannak, mert tisztában vannak a cégeddel és többet akarnak megtudni. Noha valószínűleg arra számítanak, hogy hasznos információkat kapnak a Facebook-oldaláról, részvételük során hasznos információkat is gyűjthetsz tőlük.

A Facebook Insights hasznos információkat nyújt rajongóidról és az oldaladon zajló interakciókról. Mint a célpiac mikrokozmosza, a Facebook rajongói sokat elmondhatnak neked arról, mit akarnak interakcióik, megjegyzéseik és visszajelzéseik révén.

2. Tedd emberibbé a céged

A társadalmi kapcsolatok és a valódi kommunikáció a közösségi média szerves részei, és a Facebook lehetőséget ad arra, hogy arcát, nevét és személyiségét csatolja márkájához. Noha a Facebook-oldal képviselheti a vállalatot, ezenkívül megmutathatja vállalkozásának emberi oldalát.
Még akkor is, ha automatizálod a közösségi média tevékenységeidet, valamennyi emberi interakció kell ezzel is növelve a céged imázsát.

3. Építs egy közösséget

A Facebook üzleti oldalai kiválóan alkalmasak az ügyfelek, a potenciális ügyfelek és a rajongók összegyűjtésére, hogy véleményezzék, megosszák véleményüket, hangot adjanak, és visszajelzéseket tegyenek a márkánkkal kapcsolatban. Számos módon felépíthet egy közösséget a Facebook oldalán, többek között:
– Hasznos, releváns és érdekes linkek közzététele
– A rajongók felkérése, hogy tegyék meg észrevételeiket
– Versenyek és promóciók szervezése
– Ösztönző tevékenységeket kínál az oldalon
– Ha a vállalkozása számára létrehozott Facebook oldal sikeresen összehozza az embereket, hűséges követő tábort gyűjthetsz össze, amely egy idő utána már magától fog növekedni.

4. A versenytársaidnak már van

Csinálni valamit egyszerűen azért, mert a versenytársa csinálja, nem elég jó ok. A közösségi média vonatkozásában azonban a Facebook oldal hiánya vagy más közösségi platformokon való megjelenés hiánya komoly hátrányba hozhat téged versenytársaiddal szemben. Főleg ha a versenytársad jól ki tudja használni a közösségi média által nyújtott lehetőségeket. Tehát tétlenkedj, minél hamarabb hozd létre a saját közösségi platformjaidat.

5. Lépj kapcsolatba az ügyfeleiddel nap mint nap

A Facebookon élő emberek többsége minden nap ellátogat a webhelyre, így a rendszeres állapotfrissítések, a megosztott linkek és videók, valamint egyéb információk lehetőséget nyújtanak arra, hogy naponta kapcsolatba lépj az ügyfelekkel. 2019-ig 2,4 milliárd aktív Facebook-felhasználó van, és egyre több fogyasztó használja fel az oldalt termékekre, szolgáltatásokra és márkákra a mindennapi problémáik megoldására. A Facebook és más közösségi hálózatok megkönnyítik a potenciális ügyfelek megtalálását. És amikor megteszik, gyakran nagyobb valószínűséggel emlékeznek a márkára, és megosztják azt a saját ismerőseik között.
Tehát egy Facebook oldal a te vállalkozásod számára hatékony módja lehet annak, hogy kibővítsd elérhetőségét és növeld vállalkozásod online ismertségét.

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

We have exclusive properties just for you a, Leave your details and dwe'll talk soon.fsdfsadfsdf

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incid idunt ut labore ellt dolore.